مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: 2 اکیپ پزشکی 10 نفره اعزامی از تهران در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران مستقر شدند.
کد خبر: ۳۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی روز چهارشنبه  افزود: این پزشکان نیکوکار اعم از عمومی، دندانپزشک، داخلی و غیره در مجموع به تعداد 20 نفر در مرز مهران مستقر و کار خدمات دهی درمانی به زائران را در طول ایام اربعین انجام خواهند داد.
 
وی ادامه داد: این نهاد در اربعین امسال هشت موکب در شهرهای ایلام، ایوان، سرابله، سیروان، مهران، دهلران و ملکشاهی را در روزهای آینده ایجاد خواهد کرد.
 
وی اظهار کرد: در این موکب ها از طریق اعتبارهای این نهاد و همچنین نذورات و مشارکت مردم پذیرایی از زائران اربعین حسینی انجام خواهد شد.وی با بیان اینکه امسال در مجموع هشت هزار مددجو با حمایت کمیته امداد اربعین راهی عتبات عالیات می شوند افزود: از این تعداد شش هزار مددجو از طریق مرز مهران اعزم شده که 160نفر از آنها جامعه هدف این نهاد هستند.
 
وی با ذکر اینکه برای اعزام این تعداد مددجو از مشارکت افراد خیر نیز استفاده خواهد شد ادامه داد: کمیته امداد استان های مختلف کشور علاوه بر پرداخت کمک هزینه به این مددجویان امکانات لازم نظیر اسکان و پذیرایی را به این افراد ارائه خواهد کرد.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: علاوه بر این امدادگران این نهاد بصورت شبانه روزی در موکب ها خدمات رسانی لازم را به زائران اربعین حسینی ارایه خواهند کرد.
 
وی همچنین از آمادگی و خدمت رسانی این نهاد به گمشدگان و در راه ماندگان در اربعین خبر داد و گفت: همچنین یک گروه از افراد خیر نیز در اربعین امسال در استان حضور یافته و اقدام به پخت و توزیع غذا خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه پارسال 800هزار زائر از خدمات این نهاد در اربعین استفاده کرده اند گفت: امسال پیش بینی خدمات دهی این نهاد به زائران بیشتر از پارسال باشد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار