رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی سلماس گفت: کتابخانه‌های عمومی سلماس 4 هزار و 44 نفر عضو دارد.
کد خبر: ۳۲۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 10 November 2016

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی سلماس گفت: کتابخانه‌های عمومی سلماس 4 هزار و 44 نفر عضو دارد.

به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از سلماس ؛هادی درستی در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلماس و تازه شهر که در سالن جلسات کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تلاش‌های خود را برای بالا بردن شاخص‌های کتابخوانی دو چندان کنیم.

وی اعلام کرد: حضور در نماز جمعه و دیدار با فرماندار، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، نشست تخصصی کتاب‌خوانی و ایجاد بازارچه مبادلات کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان است.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی سلماس با ارائه آمارهایی در خصوص کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان سلماس دارای 6 باب کتابخانه نهادی و دو باب کتابخانه مشارکتی با 3هزار و 122 مترمربع زیربنا و 4 هزار و 44 عضو است.

این مسؤول افزود: در حال حاضر در بیمارستان خاتم‌الانبیاء سلماس و درمانگاه جمعیت هلال احمر این شهرستان دو ایستگاه مطالعه راه‌اندازی شده و به زودی به تعداد این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف این شهرستان افزوده خواهد شد.

وی از عضویت رایگان علاقه‌مندان در کتابخانه‌ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اعلام کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان کتابخانه در آمده و از خدمات آن استفاده کنند.

در پایان این جلسه، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلماس و تازه شهر به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار