کد خبر: ۳۲۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 11 November 2016
ر ادامه سرکشی فرماندار و مدیران شهرستان بویراحمد از روستاههای این شهرستان،صبح امروز فرماندار بویراحمد به همراه معاونین ،بخشدار و مدیران شهرستان از چند روستای دهستان دشت روم بازدید به عمل آوردند.
به گزارش فصلی نو،در این بازدید روستاییان ضمن استقبال گرم از فرماندار بویراحمد و هیات همراه ،با بیان مشکلات خود که بیشتر آنها به خدمات رسانی دستگاههای خدمات رسان از جمله ،آب ،برق ،گاز،راههای ارتباطی ،و مراکز آموزشی و دمانی مرتبط بود،خواهان حل این مشکلات از سوی فرماندار و هیان همراه شدند.
پس از بیان مشکلات روستاییان دهستان دشت روم ،سید محمد کاظم نظری از مدیران مربوطه توضیح خواست که پاسخ های لازم و مشکلات سد راه از جانب مدیران مطرح شد .
فرماندار بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز با همراهی مدیران شهرستانی در جهت خدمت رسانی و مشاهده مشکلات روستاییان ،از نزدیک به تعدادی از روستاههای بخش دشت روم عزیمت کردیم ،که ضمن صحبت و همفکری با روستاییان عزیز ،مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادیم.
سید محمد کاظم نظری با بیان اینکه بیشترین معضلات در این روستاهها به زیر ساخت ها مربوط می شود بیان کرد:در زمینه زیر ساخت ها ،آب و سایر خدمات متاسفانه با مشکلات زیادی در این روستاهها مواجه هستیم .
نظری ادامه داد:متاسفانه شاهد هستیم که پس از ۳۷ سال سابقه انقلاب اسلامی و نزدیکی این روستا با مرکز استان ،در بسیاری از موارد محرومیت این عزیزان را در دورافتاده ترین روستاههای استان نیز بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه از همین امروز کار خود را شروع می کنیم عنوان کرد:با یاری خداوند متعال همین امروز مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد که در این بین بخشی از مشکلات را در سال جاری و تا جایی که توان مالی داشته باشیم مرتفع خواهیم کرد و بخش اعظم دیگر مشکلات را با همکاری مدیران ارشد استانی در سال آینده تامین اعتبار خواهیم کرد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در حوزه راهسازی پیمانکار در حال فعالیت است ،گفت:طی جلسه ای که همین الان با مردم و پیمانکار راه این روستاهها داشتیم از پیمانکار مربوطه تقاضا کردیم که سرعت بیشتری به کار دهد و تا زمان اولین بارندگی همه تلاش خود را بکار گیرد.
بر اساس این گزارش فرماندار بویراحمد و هیات همراه از روستاههای چشمه پهن،پازنان،چشمه رقات ،چشمه تاگی و چشمه بلوتک دیدن کردند و ظهر امروز به یاسوج بازگشتند.
 
تا جایی که توان مالی داشته باشیم امسال مشکلات را حل می کنیم
تا جایی که توان مالی داشته باشیم امسال مشکلات را حل می کنیم 
تا جایی که توان مالی داشته باشیم امسال مشکلات را حل می کنیم 
تا جایی که توان مالی داشته باشیم امسال مشکلات را حل می کنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار