استاندار ایلام با بیان این که تمامی زائران اربعین حسینی باید مدارک قانونی همچون ویزا و گذرنامه‌ را به همراه داشته باشند، گفت: قوانین عراق به گونه‌ای است که با زائران بدون مدارک برخورد قانونی می‌کنند و زندان به همراه جریمه در انتظار اینگونه افراد است.
کد خبر: ۳۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 11 November 2016
 بلاغ، استاندار ایلام با بیان این که تمامی زائران اربعین حسینی باید مدارک قانونی همچون ویزا و گذرنامه‌ را به همراه داشته باشند، گفت: قوانین عراق به گونه‌ای است که با زائران بدون مدارک برخورد قانونی می‌کنند و زندان به همراه جریمه در انتظار اینگونه افراد است.
 
محمدرضا مروارید، اظهار کرد: تمامی زائران اربعین حسینی باید مدارک لازم اعم از ویزا، گذرنامه و بیمه را در اختیار داشته باشند و بدون این مدارک خروج از مرزها مشکل‌ساز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: قوانین عراق به گونه‌ای است که با زائران بدون مدارک برخورد قانونی می‌کنند و زندان به همراه جریمه در انتظار اینگونه افراد است.
 
استادار ایلام درباره 4 بانده شدن جاده ایلام به مهران نیز عنوان کرد: 80 کیلومتر از این جاده 4 بانده شده و بخش‌هایی از آن که هنوز 4 بانده نشده است هم کنار گذر دارد و راه‌های عبور و مرور زائران تا حدود زیادی تسهیل شده است.
 
مروارید تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نزدیک به 2 میلیون نفر از مرز مهران به عتبات عالیات به اربعین حسینی رهسپار شوند و تمامی زیرساخت‌ها نیز تا حدود زیادی فراهم شده است.
 
وی درباره زیرساخت‌های مرز مهران گفت: شاید برخی مشکلات در مسیر مرز مهران وجود داشته باشد اما غالب آنها حل شده و یک روزه تمام مشکل رفع نمی‌شود؛ به دنبال این هستیم تا تمامی زیرساخت‌ها را برای زائران فراهم آوریم.
 
استادار ایلام درباره موکب‌ها و برپایی آنها در مرز مهران نیز، اظهار کرد: ما تمام توان خود را بر روی برگشت زائران اربعین گذاشته‌ایم و سعی می‌کنیم حجم پذیرایی را در آن ایام افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار