معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم فضاي مجازي را ريشه و عامل تشديد طلاق در جامعه دانست و گفت: مردم از بسياري جرايم مطلع نمي شوند چون قابل اطلاع رساني نبوده و در اذهان عمومی قابل پذيرش نيست.
کد خبر: ۳۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 12 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد صادقي در جلسه با استاد نادري نويسنده و بازيگر توانمند تئاتر، با اشاره به مصالحه بيش از 14هزار پرونده قضايي در دواير مشاوره کلانتري هاي قم در سال گذشته، اظهارداشت:مردم از بسياري جرايم مطلع نمي شوند چون قابل اطلاع رساني نبوده و در اذهان عمومي قابل پذيرش نيست.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: فقط بخش هايي از نيروي انتظامي و محاکم قضايي به پرونده ها دسترسي داشته و بارش منفي پرونده ها براي آن هاست.

وي گفت:بسياري از مجرمان پس از دستگيري ابراز ندامت مي کنند چون از جرم شان بي اطلاع بوده و از قبل نمي دانستند عمل شان جرم تلقي مي شود.

سرهنگ صادقي با بيان اينکه بيش از 90درصد جرائم در فضاي مجازي توسط پليس کشف مي شود، گفت: خوشبختانه قم در زمينه کشف جرايم در حوزه فضاي مجازي جزء استان هاي برتر کشور است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم، فضاي مجازي را ريشه و عامل تشديد طلاق در جامعه دانست و تاکيد کرد: ما به دنبال اين هستيم تا از طريق ابزار رسانه و هنر مردم را بيش از پيش از آسيب هاي فضاي مجازي آگاه کرده و تئاترهاي نمايشي پليس را زودتر به خواسته اش نزديک مي کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار