مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ازکسب رتبه نخست کشوری این دستگاه اجرایی استان در رتبه بندی اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت خانه خبرداد.
کد خبر: ۳۲۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا زرگوش اظهار کرد: کسب رتبه نخست کشوری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نتیجه بررسی عملکرد اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 6 ماهه نخست سال 95 است.
 
وی افزود: بررسی پرونده ها در کمیته های تشخیص بیمه بیکاری، برقراری مقرری بیمه بیکاری کارگران بیکار شده، اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری از راه آموزش در مراکز فنی و حرفه ای، حمایت از کارگران واحدهای اقتصادی که با مشکل مواجه شده اند و کمک به واحدهای اقتصادی مشکل دار از عوامل تحقق برنامه های پیش بینی شده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در شاخص های اولویت دار بیمه بیکاری و کسب این رتبه در کشور است.
 
زرگوش با قدردانی از همکاری کارکنان حوزه بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، ابراز امیدواری کرد:با تلاش مضاعف، شاهد پایداری امتیاز استان و تحقق کامل شاخص ها در این عرصه باشیم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام همچنین از کسب رتبه نخست جشنواره استانی شهید رجایی استان از سوی این اداره خبر داد.
 
وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد سال 94 در بخش شاخص های تخصصی جشنواره شهید رجائی، این اداره به کسب رتبه نخست در میان 48 دستگاه اجرایی استان ایلام شد.
 
زرگوش گفت: با پایان بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام توانست در بین 48 دستگاه اجرایی استان رتبه نخست را کسب کند.
 
وی یاد آور شد: بر اساس نتایج ارزیابی ها از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و بر پایه شاخص‌های اختصاصی، این اداره کل با ارائه عملکرد قابل ‌قبول و مطلوب، در میان دیگر دستگاه‌های اجرایی ایلام رتبه نخست را کسب کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار