رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از ایجاد سامانه جامع انبارها در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، علی پرزحمت با تأکید بر تأثیر ایجاد سامانه انبارها در جهت جلوگیری از قاچاق کالا گفت: در آینده هیچ بارنامه‌ای بدون مشخصات مبدأ و مقصد امکان ورود به کشور را نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه تمامی انبارها، سردخانه‌ها و واحدهای اقتصادی دارای انبار و سردخانه، موظف به بروز رسانی و اصلاح مشخصات فنی و شناسنامه‌ای خود هستند، افزود: کلیه انبارها فقط تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به بروز رسانی و اصلاح مشخصات شناسنامه‌ای خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کلیه اتحادیه‌های، واحدهای پخش، عمده و خرده‌فروشان دارای انبار و سردخانه تقاضا کرد: در اولین فرصت نسبت به ثبت اطلاعات دقیق انبارهای نگهداری کالا در این سامانه اقدام کنند.

وی اعلام کرد: واحدهایی که مشمول اعلام موجودی می‌باشند و تاکنون در سامانه اعلام موجودی کالا ثبت‌نام نکرده‌اند حداکثر تا پایان آبان ماه، با ارائه اعلام موجودی آبان ماه ملزم به این کار خواهند بود.

 به گفته پرزحمت، بر اساس این سامانه همه انبارهای نگهداری کالا شناسایی و رمزگذاری می‌شود و وقتی کالایی از گمرک خارج شد از موجودی انبار گمرک کسر و به موجودی انبار مقصد افزوده می‌شود و به‌این‌ترتیب در هر مرحله‌ای امکان رهگیری کالا میسر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تمامی مبادی و مقاصد بار در حال شناسنامه‌دار شدن است و هرگونه ورود و خروج کالا به انبارها رصد شده و قابل‌پیگیری خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار