پس از تعطیلی مدارس ابتدایی بسیاری از نقاط استان تهران صورت گرفت؛
تا ظهر روز دوشنبه رصد دقیق هوا در تهران ادامه پیدا خواهد کرد و سپس درباره تشکیل و یا عدم تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 14 November 2016
 روز دوشنبه به دلیل آلودگی هوای تهران و بسیاری از مناطق استان، مدارس دوره ابتدایی، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها در این استان به جز در فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل اعلام شده است.

البته این تعطیلی نیز با حاشیه های همراه بوده است، به طوری که جمعی از دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم نیز با راه اندازی کمپینی با عنوان دبیرستانی ها هم نفس می کشند، خواستار توجه جدی مسئولان به آنان شدند.

همچنین جمعی از مردم شرق استان تهران بویژه شهرستان پردیس نیز اعتقاد دارند که با وجود کارخانجات و واحدهای تولیدی در این منطقه، نباید تفاوتی در تعطیلی مدارس قائل شد.

به هر ترتیب با توجه به آلودگی هوای تهران و برخی مناطق این استان، رصد دقیق و ویژه هوا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گفته مسئولان تا ظهر روز دوشنبه رصد دقیق هوا در تهران ادامه پیدا خواهد کرد و سپس درباره تشکیل و یا عدم تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم گیری خواهد شد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم تهران از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۴ روز ناسالم را تجربه کرده اند و این امر نشان دهنده بهبود وضعیت نسبت به سال گذشته است.

پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و شهرستان های مختلف استان تهران نیز در خیابان ها و معابر مختلف حضور دارند و با خودروهای دودزا برخورد لازم را می کنند.

مسئولان استانی و پلیس از مردم خواسته اند که به منظور بهبود وضعیت موجود از خودروها و وسایل شخصی استفاده نکرده و از سفرهای غیرضرور شهری اجتناب کنند.

باید منتظر ماند و دید که شرایط آلودگی هوای تهران تا ظهر روز دوشنبه به چه شکل خواهد شد و کمیته اضطرار آلودگی هوا چه تصمیمی برای مدارس استان در روز سه شنبه خواهد گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار