عضو شورای شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اظهار تأسف از اینکه سرمایه‌گذاران اصفهانی در کلان شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند، گفت: باید برای سرمایه‌گذاری در اصفهان فرش قرمز پهن شود.
کد خبر: ۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: امور مشارکت‌های شهرداری گزارشی یک ساله پیرامون جذب سرمایه‌گذاران در طرح‌ها و پروژه‌های کلان شهر اصفهان بیان کنند چرا که هنوز مشخص نشده بعد از تصویب قانون تسهیلات برای هتل‌سازان چه استقبالی شده تا مشکلات احتمالی را بررسی و برای ایجاد انگیزه به منظور ساخت هتل تلاش شود.

وی با اظهار تأسف از اینکه سرمایه‌گذاران اصفهانی در کلان شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیان کرد: باید برای سرمایه‌گذاری در اصفهان فرش قرمز پهن شود و پروژه‌های شهری توسط امور مشارکت‌ها رسانه‌ای شده تا تمام کشور مطلع و سرمایه‌گذاران وارد عمل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نیاز شهر اصفهان به مراکز تفریحی و تفرجی خاطرنشان کرد: در شمال اصفهان و منطقه زینبیه هیچ امکانات تفریحی وجود ندارد و شهر رویاها در شرق اصفهان نیز به دلیل هزینه بالای آن کسی قادر به استفاده نیست که با دعوت از بخش خصوصی و ارائه تسهیلات در همین راستا کمک شایانی به ایجاد نشاط و شادی مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید برای پیشگیری از آلودگی هوای اصفهان و حمل و نقل عمومی از ناوگان عمومی استفاده شود تصریح کرد: بخش عمده حمل و نقل عمومی را سازمان تاکسی‌رانی برعهده دارد که باید به بحث‌های زیربنایی این سازمان که عمده آن مردم در بخش خصوصی هستند توجه ویژه شود اما تا کنون توجه چندانی به این قشر نشده و از کمترین امکانات رفاهی را بی بهره هستند.

شریعتی افزود: رانندگان تاکسی در بحث بیمه، طول درمان نداشته و هنوز اقدامی برای تسهیلات وامی که از سوی شورای شهر مصوب شده انجام نشده است که بدون شک دلگرمی این قشر زحمتکش ما را به هدف خود یعنی استفاده بیشتر مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی نزدیک می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار