بهرامی خبر داد:
تابناک: مدیر‌عامل شرکت بندرخشک گفت: بر‌اساس مطالعات صورت گرفته توسط مشاور طرح با در نظر گرفتن پارامترهای انتخاب زمین برای پروژه بندر خشک‌، از میان 8 گزینه پیشنهادی در استان اصفهان مناسب‌ترین مکان که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده، از سوی مشاور انتخاب شد.
کد خبر: ۳۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در نخستین جلسه هیئت مدیره شرکت بندرخشک اصفهان در امسال اظهار داشت: اجرای پروژه بندر خشک اصفهان باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: بندر خشک اصفهان می‌تواند نقش مؤثری در تسهیل مبادلات تجاری خارجی فعالان اقتصادی استان و کشور داشته باشد و با توجه به قرار گرفتن استان اصفهان در مرکز کشور می‌توان از این ظرفیت برای افزایش حجم مبادلات تجاری بهره برد.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی می‌تواند فرصت‌های تجاری ارزنده‌ای برای استان اصفهان ایجاد کند، بیان کرد: راه‌اندازی بندر خشک با استفاده از خطوط ریلی می‌تواند ترانزیت کالا از بنادر ایران به کشورهای آسیای میانه را تسهیل کند.

مناسب‌ترین مکان برای پروژه بندر خشک‌ انتخاب شد

مدیر‌عامل شرکت بندرخشک در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده هیئت مدیره تصریح کرد: بر‌اساس مطالعات صورت گرفته توسط مشاور طرح با در نظر گرفتن پارامترهای انتخاب زمین برای پروژه بندر خشک‌، از میان 8 گزینه پیشنهادی در استان اصفهان مناسب‌ترین مکان که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده، از سوی مشاور انتخاب شد.

حبیب‌الله بهرامی گفت: با بررسی‌های کارشناسی انجام شده یکی از مناطق در قسمت شرق اصفهان انتخاب شده و مکاتبات اداری برای اختصاص زمین فوق از سوی هیئت مدیره با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در دست پیگیری است.

وی خاطر‌نشان کرد: با حضور مدیران کل گمرک‌، پایانه‌ها‌، راه‌آهن استان اصفهان و جمعی از اعضای هیئت مدیره شرکت از محل پیشنهادی ایجاد بندرخشک بازدید و زمینه اجرائی شدن فاز نخست پروژه مورد بررسی قرار گرفت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :