کد خبر: ۳۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 09 May 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از بازسازی 10 سالن ورزشی در کرج و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.
حسین سعیدی سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام اینکه توسعه فضاهای ورزشی و ارتقای امکانات یکی از وظایف اصلی این مجموعه محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان لذا تمهیدات لازم برای غنی سازی اوقات فراغت آنان اندیشیده شده است.
وی افزود: ارتقای فضاهای ورزشی و توسعه امکانات ورزشی می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای پر کردن اوقات فراغت این قشر و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 10 سالن ورزشی در کرج که زیرپوشش شهرداری هستند مورد بازسازی قرار می‌گیرند، ‌خاطرنشان کرد: این سالن‌های ورزشی مورد توجه بسیاری از ورزشکاران و ورزش‌دوستان بوده است که با توجه به اهمیت فرهنگ ورزش و نهادینه کردن این مهم در بین نوجوانان و جوانان این سالن‌های ورزشی تجهیز و بازسازی می‌شوند.
وی با تأکید بر توسعه خدمات رسانی‌ها در تمامی مناطق این کلانشهر افزود: یکسان سازی خدمات باید در دستور ویژه همه مسئولان باشد، لذا در نظر داریم با فراهم کردن امکانات لازم فرهنگی در تمامی مناطق این کلانشهر زمینه توسعه برنامه‌های فرهنگی را ارتقا دهیم.
سعیدی سیرایی سالن‌های ورزشی شهدای سرحد آباد، حضرت سیدالشهداء، شهدای قلمستان، شهدای شهرداری، شهدای گلشهر، شهدای بیلقان، حضرت ولیعصر (عج)، شهدای حصارک، دلاوران و باشگاه ورزشی شهید بابایی را از جمله مجموعه‌های ورزشی اعلام کرد که برای بازسازی و بهسازی در اولویت قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار