کد خبر: ۳۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 09 May 2015
نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران از کسب چهار مدال کشتی‌گیران مازندرانی در آسیا خبر داد.

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آسیا، گفت: در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی آسیا چهار کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره شدند.

وی درباره مدال‌آوران مازندرانی در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا افزود: مسعود اسماعیل‌پور در وزن 65 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.

 نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: همچنین بهنام احسان‌پور در 61 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر دیگر مازندرانی موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

قادری از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشورمان در این مسابقات خبر داد و گفت: در این پیکارها کشتی‌گیران کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

وی با بیان اینکه تیم ملی کشورمان با 68 امتیاز با اقتدار قهرمان شد،اظهار کرد: پس از کشورمان تیم‌های ژاپن با 60 و قرقیزستان با 54 امتیاز دوم و سوم شدند.

قادری در پایان از مراسم استقبال کشتی‌گیران در استان خبر داد و گفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز با استقبال مسئولان از طریق دوحه قطر وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار