شهردار اردبیل گفت: عملیات بهسازی در مناطق مختلف شهر اردبیل تا زمانی که شرایط جوی اجازه می‌دهد، ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۳۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ 16 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه کمیته آسفالت با بررسی آخرین وضعیت آسفالت در سطح شهر، مدیران مناطق و حوزه عمران شهرداری را به اجرای بدون وقفه عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری توصیه کرد.

وی از مدیران مناطق و حوزه عمران شهرداری اردبیل خواست تا در نقاطی که لازم است، عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری را به ترتیب ورودی‌ها، کمربندی، خیابان‌های اصلی و کوچه‌های اصلی به صورت مداوم انجام دهند.

شهردار اردبیل اظهار کرد: همچنین در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در نقاط مورد نیاز عملیات روکش آسفالت نیز به ترتیب اولویت معابر اصلی انجام بگیرد.

لطف‌اللهیان از پیش‌بینی تدابیری در مورد تغییر سوخت کارخانه آسفالت شهرداری از گازوئیل به گاز شهری خبر داد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح از بهمن ماه سال‌جاری با صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه تولید آسفالت، حفظ پاکیزگی هوا، محیط زیست و همچنین تأثیر مطلوب در کیفیت آسفالت از جمله نتایج این اقدام است.

لطف‌اللهیان گفت: جابه‌جایی تیر برق‌های باقی‌مانده در مسیر معابر بازگشایی شده، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و تداوم عملیات نورپردازی به ویژه در پل‌های روگذر و عابرگذر در اولویت اقدامات مناطق در طول فصول پاییز و زمستان است.

شهردار اردبیل افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌هایی که مجموعه شهرداری انجام می‌دهد زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار