همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، پنج نمایشگاه کتاب در مناطق مختلف یزد با حضور مدیرکل ارشاد استان یزد و جمعی از مسؤولان فرهنگی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 17 November 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در یزد اظهار داشت: امروز به طور همزمان پنج نمایشگاه کتاب در مناطق مختلف شهر یزد برپا شد که این نمایشگاه‌ها در طول هفته کتاب و کتابخوانی به طور ویژه فعال خواهند بود.

علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها تا 19 آذرماه برای بازدید عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر هستند، عنوان کرد: تلاش شده این نمایشگاه در مناطق مهم و مراکز جمعیتی یزد برپا شود تا مخاطبان بیشتری به سوی خود جذب کند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه‌ها علاوه بر نمایشگاهی که امروز در کارخانه قدیمی جنوب یزد در خیابان آیت‌الله کاشانی افتتاح شد، در حسینیه‌ بعثت، حسینیه خوزستانی‌ها، حسینیه ثارالله و دانشگاه یزد آغاز به کار کرده‌اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب در محل‌های یاد شده، هر روز از ساعت 9:30 تا 21 آماده میزبانی از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی، طرح‌های دیگری نیز با هدف ایجاد علاقه و انگیزه برای مطالعه در مردم اجرا می‌شود، عنوان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح پاییزه کتاب با مشارکت 16 کتابفروشی اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار