معاون عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل دفتر فنی استان، فرماندار شهرستان آزادشهر و بهمراه معاون مهندسی و توسعه ،معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان و برخی از روسای ادارات شهرستان آزادشهر از روند ساخت و ساز تصفیه خانه فاضلاب این شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۳۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 17 November 2016
 معاون عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل دفتر فنی استان، فرماندار شهرستان آزادشهر و بهمراه معاون مهندسی و توسعه ،معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان  و برخی از روسای ادارات شهرستان آزادشهر از روند ساخت و ساز تصفیه خانه فاضلاب این شهر بازدید کردند.

مهندس مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر ازکارفرما،مشاور و پیمانکار و علی الخصوص عوامل زحمت کش پروژه  به لحاظ پیشرفت مطلوب این پروژه خواستار تسریع در اجرای ساخت تصفیه خانه شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود پروژه مذکور در سال 91 آغاز و در حال اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی پروژه 25% میباشد.

مهندس ابوالفضل رحیمی تصریح کرد تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهر آزادشهر هم اکنون برای جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر پیش بینی شده است که در طرح توسعه آن تا ظرفیت 76 هزار نفر را پوشش می دهد.

به گفته وی  این پروژه با هدف افزایش سطح بهداشت عمومی، جلوگیری از تخلیه فاضلاب به چاه های جاذب و پرهیز از آلودگی ، پیشگیری از تخلیه فاضلاب به جوی ها و رودخانه ها، بازیافت 70 درصد فاضلاب و استفاده ان در بخش کشاورزی و صنعت و ... احداث می شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر در این بازدید از تلاشهای مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان و امور آب وفاضلاب منطقه آزادشهر به جهت پیگیری در ساخت تصفیه خانه فاضلاب و اجرای طرح فاضلاب شهر آزادشهر قدردانی کرد و افزود امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار