سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:AFC با برگزاری بازی ایران و سوریه کل فوتبال آسیا را تحقیر کرد.
کد خبر: ۳۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 17 November 2016
امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر برق جدید شیراز اظهار داشت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است من از تیم حریف شناخت خوبی دارم زیرا وحید رضایی سرمربی حریف شاگرد خودم بوده است. بنابراین می‌دانم آن‌ها تیم خوبی را بسته‌اند. ما به جام حذفی مثل لیگ نگاه می‌کنیم. با وجود اینکه چند بازیکن مصدوم داریم اما با کمک تیم پزشکی شرایط آن‌ها بهتر شده است.امیدوارم با ارایه یک بازی خوب از این مرحله رد شویم تا خودمان را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده کنیم.

وی در خصوصی اردوی تیمش در کیش، گفت: خوشبختانه همه همکاری‌های لازم را در این موضوع انجام دادند و تنها مشکل ما نبود حریف تدارکاتی بود. با این وضع باید حتما در تعطیلات نیم فصل به اردوی خارجی برویم تا چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: احساسس می‌کنم قضیه سروش خیلی لوث شده است. هنوز پنج بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده و امیدوارم رسانه‌ها در این چند بازی دیگر به این موضوع نپردازند تا بازیکن تمرکزش را از دست ندهد. در مجموعه سیاست باشگاه و خود من حفظ این بازیکن است و امیدواریم بتوانیم او را نگه داریم و اگر بخواهد برود برایش مراسم بدرقه می‌گیریم.

وی در خصوص بازی ایران و سوریه در شرایط بد جوی بیان داشت: AFC با برگزاری بازی ایران و سوریه کل فوتبال آسیا را تحقیر کرد چرا که شرایط این بازی در حد بازی‌های قرن ۲۱ نبود و بیشتر شبیه بازی‌های قرون وسطی  بود چرا که مثلا اگر کسی بخواهد این مسابقه را با بازی آلمان ایتالیا مقایسه کند آسیا تحقیر می شود.

قلعه نویی درباره وضعیت مصدومیت سینا عشوری گفت: دکتر کیهانی که یکی از با معرفت‌ترین پزشکان کشور است، عمل خوبی روی سینا عشوری انجام داد.از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که به عیادت او رفتند.امیدوارم عشوری تبواند در نیم‌فصل دوم به ما کمک کند./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار