در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور؛
تیم فوتبال امید صبای قم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور از سد نفت امیدیه گذشت.
کد خبر: ۳۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم فوتبال صبای قم به دومین پیروزی خود دست یافت و جمع امتیازات خود را به عدد ۶ رساند.

تیم‌های فوتبال امید صبای قم و نفت امیدیه عصر جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم امید صبای قم به پایان رسید تا صبا در نخستین دیدار خانگی، نخستین پیروزی را به دست بیاورد.

شاگردان رضا گلباشی در تیم امید صبای قم در شرایطی موفق به شکست نفت امیدیه شدند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما صبا با گلی سه امتیازی در نیمه مربیان توانست حریف خود را شکست دهد.

تیم امید صبا در هفته نخست این مسابقات در اصفهان موفق به شکست ۲ بر صفر تیم سپاهان اصفهان شده بود و در دومین هفته متوالی نیز دروازه خود را بسته نگه داشت تا شرایط خوبی در جدول رده بندی این مسابقات پیدا کند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌های حاضر به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و ۲ تیم انتهای جدول نیز به دسته اول امیدهای کشور سقوط می‌کنند.

تیم امید صبای قم ۲ فصل پیش با هدایت حسین گنجیان به لیگ برتر صعود کرد و سال گذشته نیز با وجود مشکلات فراوان توانست در لیگ برتر باقی بماند و امسال نیز شروعی رؤیایی در این مسابقات داشته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار