مدیرکل راه آهن خراسان:
مدیر کل راه آهن خراسان گفت: بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور با طول حدود 100 متر و عبور 8 خط ریلی از روی پل در راه آهن خراسان در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: پروژه احداث زیرگذر ورودی ایستگاه راه آهن مشهد با هدف ایمن سازی خطوط ریلی در بافت شهری شهرستان مشهد و در راستای حفظ حداکثر سرعت تعیین شده بلاک مشهد به سلام برای قطارهای مسافری در محدوده بافت شهری، جلوگیری از اعمال تقلیل سرعت، عبور ايمن عابرين محله رضويه از خطوط راه آهن، سير ايمن قطارها و جلوگيري از برخورد قطارها با عابرين، عدم وارد شدن افراد متفرقه به حريم و محوطه راه آهن و بهبود دیدگاه و نگرش ذینفعان به راهآهن احداث شده است.
وی اظهار كرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با پیشرفت 95 درصدی تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل راه آهن خراسان همچنین تایید کرد:  این پروژه با مشارکت راه آهن خراسان و شهرداری منطقه 5 مشهد در تامین باکس‌های پیش ساخته مورد نیاز، نیمی از آن از محل اعتبارات طرحهای عمرانی و نیمی دیگر از منابع شهرداری مشهد ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار