معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 30 میلیارد و 371میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به منظور کمک به حل مشکلات درمانی، پرداخت بدهی، هزینه تحصیلی، خرید لوازم ضروری منزل و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت ماهه گذشته پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 19 November 2016
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع مشکلات ضروری مددجویان تحت حمایت در هفت ماهه گذشته به بیش از دو هزار مددجوی نیازمند تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه پرداخت کرده است.
پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در کنار سایر خدمات یکی از اقدامات کمیته امداد به منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، محمد نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اينکه توانمندسازي و خودکفايي مددجويان يکي از رويکردهاي اصلی کميته امداد است، گفت: مددجویان و نیازمندانی که به خاطر نیاز مالی و معیشتی با مشکلات مقطعی مواجه می‌شوند با مراجعه به امداد از تسهیلات کارگشایی بهره مند می شوند و در این زمینه تاکنون اقدامات بسياري انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی کمیته امداد به‌صورت وام قرض الحسنه از منابع دولتی و امداد پرداخت می شود گفت: بیش از 30 میلیارد و 371میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به منظور کمک به حل مشکلات درمانی، پرداخت بدهی، هزینه تحصیلی، خرید لوازم ضروری منزل و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت ماهه گذشته پرداخت شده است.
نظری با بیان اینکه این تسهیلات دو هزار و 167 خانواده نیازمند پرداخت شد، افزود: ارائه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی موجب کمک به رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ها جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی می‌شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون چهار هزار و 320 نفر از مددجویان در نوبت دریافت وام‌های قرض الحسنه قرار دارند، خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک های خیران و سپرده‌گذاری آنها در شعبه قرض‌الحسنه امداد زمینه ارائه این تسهیلات به مددجویان فراهم شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: صندوق امداد ولایت استان در شهریور امسال با هدف ترویج سنت قرض الحسنه و با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده و کمک‌های مردمی و نیز کاهش مراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات راه‌اندازی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار