مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان:
تابناک: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان از زیرپوشش قرار دادن 2 هزار خانواده زندانی در سطح استان اصفهان در این انجمن خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود مباشری بعد از ظهر امروز در نشست خبری همایش منطقه‌ای «خیرین در نسیم مهر» با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی انجمن حمایت از زندانیان محرومیت‌زدایی و تغییر نگرش جامعه نسبت به خانواده زندانیان در ابعاد اجتماع و فرهنگی بوده است، اظهار کرد: از این رو ما با هنجارشکنی در جامعه اقدام به فرهنگ‌سازی در این زمینه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان با احتساب دستمزد و حقوق به زندانیان کمک یک میلیاردی را به خانواده زندانیان استان اصفهان داشته است، افزود: از این رو این انجمن با رایزنی با ارگان‌ها و سازمان‌های بخش دولتی و خصوصی زمینه اشتغال 31 هزار و 340 زندانی روز کار را در سال گذشته فراهم کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان با اشاره به انعقاد قرارداد با 27 دستگاه در سطح استان برای استفاده از ظرفیت مددجویان زندان‌های استان اصفهان بیان کرد: بر این اساس با 13 منطقه از شهرداری اصفهان و 14 ارگان‌ دولتی و خصوصی قرارداد منعقد کرده‌ایم.

این مسئول در پایان با اشاره به وجود نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی در بین خانواده زندانیان تاکید کرد: در این راستا ضروری است که نگرش جامعه نسبت به خانواده مددجویان تغییر یابد و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی به ویژه از طریق رسانه‌هاست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار