برنامه هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری با آیین های عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 21 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، همچنین تعدادی از بسیجیان چهارمحال و بختیاری آیین های عزاداری سید و سالار شهیدان را در گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام ،زیارت اربعین را قرائت کردند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای 866عنوان برنامه محوری همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 675 برنامه از سوی نواحی مقاومت و 191برنامه از سوی بسیج اقشار در استان اجرا می شود.
سردار پاسدار رضا محمد سلیمانی افزود:همزمان با هفته بسیج 70 پایگاه مقاومت در نقاط مختلف استان بهره برداری می شود و چنانچه زمین برای احداث پایگاه به سپاه واگذار شود، سپاه قمر بنی هاشم برای ساخت و احداث پایگاه مقاومت آمادگی کامل را دارد و 40 فضای سوله صالحین نیز مورد تکمیل و تجهیز قرار می گیرد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم گفت:همزمان با هفته بسیج سالن نهم دی ماه کوهرنگ، سوله صالحین فیل آباد، حوزه مقاومت دشتک، حوزه کارگری قطب صنعتی، 6سالن نهم دی در شهرستان های استان و طرح فیزیکی حفاظتی به مساحت سه هزار و 500مترمربع بهره برداری می شود.
محمد سلیمانی اظهار کرد: کارگاه علمی مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم،نقش علوم پایه در اقتصاد مقاومتی، نشست تبیین گفتمان انقلابی گری در مدارس استان، نشست های سیاسی روشنگری، همایش جهادگران علم و فناوری و همایش های علمی دیگر در این هفته برگزار می شود.
به گفته وی، آیین تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم، همایش جاماندگان از اربعین حسینی ، همایش اربعین حسینی و پژواک فریاد حضرت زینب (س)، یادواره های شهدا ، دیدار با خانواده شهیدان استان، برپایی ایستگاههای صلواتی ، برپایی ادعیه و دعا ، همایش شهید آبروی محله ، تجمع مدافعان حرم و دیدار جمعی از بسیجیان استان به همراه دیگر بسیجیان کشور با مقام معظم رهبری از جمله برناه های این هفته است .
محمد سلیمانی اظهار کرد: برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی ، حضور حلقه های صالحین در مناطق محرم، حضور جامعه بسیج پزشکی در مناطق استان از برنامه های هفته بسیج است.
هفته بسیج از سی ام آبانماه تا ششم آذرماه است و روز پنجم آذر ماه نیز از سوی امام راحل به عنوان روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار