مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: گشت و پایش شبانه به منظور شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مستمر انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سیدرحمان دانیالی طی سخنانی اظهار کرد: کنترل و پایش مستمر واحدهای صنعتی و معدنی استان در راستای مقابله با هرگونه آلودگی زیست محیطی از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ارائه شکایت‌ها و گزارش‌ها از سوی شهروندان در رابطه با تخلفات و واحدهای آلاینده زیست محیطی، خاطرنشان کرد: قطعاً در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه با هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی در محیط زیست بر اساس ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از گشت و پایش شبانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: گشت و پایش شبانه به منظور شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی و ایجاد آلودگی گزارش‌های خود را به صورت شبانه روز با تلفن گویای 1540 در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای برخورد قانونی با متخلفان انجام بپذیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار