مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ایلام گفت: بر اثر وقوع تندباد روز گذشته در مناطق مختلف استان خطوط اصلی انتقال برق شهری ایلام دچار مشکل شد و این عامل موجب قطع برق برخی مناطق شد.
کد خبر: ۳۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به تداوم پدیده تندباد در روز جاری نیز به علت برخورد سیم ها، فرو افتادن تابلوهای تبلیغاتی و مصالح ساختمانی قطعی برق جزیی در برخی مناطق شهر ایلام داشته ایم که کارکنان این شرکت در حال بررسی و رفع مشکل هستند.
 
محمدی تاکید کرد: قطعی برق در زمان وقوع تندباد امری طبیعی است ولی تمام تلاش ماموران و کارکنان شرکت توزیع اینکه اتصال برق را به موقع برقرار و زمینه رفاه حال مردم را فراهم کنند.
 
وی تعداد مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان ایلام را 80 هزار مورد اعلام کرد که اکنون اکثر این مشترکان از نعمت برق برخوردار هستند و تعداد کمی قطعی برق داریم که تا ساعتی دیگر این مشکل نیز بر طرف خواهد شد.
 
وزش شدید باد که از روز گذشته در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده موجب تعطیلی مدارس نوبت صبح مقطع ابتدایی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی استان در روز چهارشنبه (دیروز) شد.
 
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان ایلام وزش باد تا آخر هفته جاری همچنان ادامه دارد ولی از روز جمعه بتدریج از شدت آن کاسته می شود.
 
وزش باد همچنین باعث کاهش 10 درجه ای هوای استان ایلام شد، شدت وزش باد باعث سقوط برخی تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر ایلام نیز شد.
 
همچنین قطع انشعاب گاز بیش از 30 هزار مشترک شهری ایلام در روز سه شنبه بخاطر مشکلی که در مسیر خط انتقال ایجاد شد آن هم در سرمای هوا، مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد که با تلاش کارکنان شرکت گاز مشکل بر طرف شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار