کد خبر: ۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 10 May 2015

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان)، برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای برگزاری بهینه این مسابقات را از سوی دست‌اندرکاران آن خواستار شد. متن پیام دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

برگزاری سی‌امین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) فرصت مغتنمی است تا بار دیگر مردم میهمان نواز و ورزش دوست آذربایجان، با استحكام مودت و دوستی‌ها و تبادل فرهنگ‌ها بین ورزشكاران ملل مختلف جهان، لحظات شیرین و تصاویر خاطره‌انگیزی را در مناظر زیبای طبیعت بهاری خطه آذربایجان بیافریند.

بدون تردید این مسابقات بستری مناسب جهت ایجاد همبستگی‌های اجتماعی و تعمیق روحیه صلح، دوستی و برادری در میان جوامع بشری است، كه خواهد توانست در ارتباطات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی با كشورهای شركت‌كننده نقش مثبت و مؤثری داشته باشد.

سی‌امین دوره این مسابقات در حالی برگزار می‌شود كه همواره در طول سالیان متمادی به عنوان یكی از بزرگترین رویدادهای ورزشی آسیا توانسته است علاوه بر ارتقاء و پرورش استعدادهای ورزشی، در توسعه و تحكیم مناسبات كشورهای دوست و همسایه نقش به‌سزایی ایفا كند.

اینجانب ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به تمامی میهمانان، ورزشكاران و مربیان شركت كننده در سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنان، امیدوارم استان آذربایجان‌شرقی و شهر پرافتخار تبریز با پیشینه عظیم تاریخی و فرهنگی خود، میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشد .

ضمن تشكر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندركاران این دوره از مسابقات، از آنان می‌خواهم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، زمینه‌های برگزاری بهینه و در خور نام ایران و آذربایجان را فراهم آورند تا همه میهمانان و شركت‌كنندگان خاطراتی خوش از این مسابقات به همراه داشته باشند.

اسماعیل جبارزاده

استاندار آذربایجان شرقی

گفتنی است سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) از هفتم تا 12 خرداد سال جاری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار