مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 900 میلیون ریالی 2 پرونده قاچاق در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 10 May 2015

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی طی دو روز گذشته به دو پرونده مهم قاچاق کالا و ارز رسیدگی کرده است.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها در خصوص قاچاق لامپ کم‌مصرف و گوشی تلفن همراه و در شهرستان‌های سلماس و میاندوآب رسیدگی شده است.

اقوامی در تشریح یکی از پرونده‌های رسیدگی در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو مقادیری لامپ کم مصرف خارجی قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی سلماس ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی میزان محکومیت متهم این پرونده قاچاق را بنا بر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس مبلغ 275میلیون ریال جزای نقدی مطرح کرد.

این مسئول به دومین پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی را مربوط به قاچاق گوشی تلفن همراه در شهرستان میاندوآب عنوان کرد.

اقوامی در تشریح چگونگی کشف این محموله قاچاق، گفت: مامورین انتظامی شهرستان میاندوآب ضمن بازرسی از یک دستگاه خودرو تعداد 882 دستگاه گوشی تلفن همراه به ظن قاچاق کشف و ضبط کرده که مراتب طی اعلام جرم گمرک جهت رسیدگی و اتخاذ تصمیم قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: بنا بر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز این شهرستان متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 632 میلیون و 376 هزار و 709 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار