رییس پليس راهور استان کرمانشاه از افزایش 8.9 درصدی شماره گذاری خودروهای وارداتی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛محمد مرادی اظهار کرد: پليس راهنمایی و رانندگی با رويکرد تلاش مضاعف در راستای ارائه خدمات مناسب و رضايتمندی مردم، ساعات کاری شماره گذاری را افزايش داد.

وی افزود: در همين راستا نقل و انتقال خودرو 5.4 درصد در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل افزايش يافت و از 49 هزار و 884 دستگاه خودرو به 52 هزار و 561  دستگاه رسيد.  

اين مقام انتظامی تصريح کرد: شماره گذاری خودروهای وارداتی در مدت مذکور 8.9 درصد و شماره گذاری موتورسيکلت 5.5 درصد رشد داشته است.

مرادی اظهار کرد: موضوع شماره گذاری از اهميت بالایی برخوردار است و مردم نيز بايد به آن توجه جدی داشته باشند، چرا که در نقل و انتقال خودرو و تغيير مالکيت دو مقوله مهم که معامله کنندگان باید مد نظر قرار دهند مسئله فنی و حقوقی است.

وی توصيه کرد: اين افراد در هنگام خريد و فروش سريعا به مراکز تعويض پلاک مراجعه کنند و نسبت به فک پلاک متعلق به خود از اتومبيل اقدام کنند، چرا که هرگونه استفاده غير مجاز و خلاف قوانين از آن، صاحب پلاک جوابگو خواهد بود و پيامدهای منفی به دنبال خواهد داشت.

رییس پليس راهور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در تلاش هستيم جهت رضايتمندی مردم زمان انجام پروسه شماره گذاری و خدمات مرتبط با آن به حداقل ممکن برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار