فرهنگیان شیراز با پرداخت ماهانه ۱۴۰ میلیون ریال،رکورددار حمایت از نیازمندان در بین سازمان‌ها و ادارات سطح استان فارس هستند.واقعا باید به فرهنگیان پرمهر دست مریزاد گفت که در میان این همه سازمان و ادارات پر دک و پز درس مهرورزی و محبت دادند...
کد خبر: ۳۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 10 May 2015

یتیم ار بگرید که نازش خرد؟

وگر اشک ریزد،که بارش برد؟


تابناک فارس می نویسد:همه می دانیم که فرهنگیان یکی از مظلوم ترین قشرهای کشور هستند.آنانکه از جان و دل مایه می گذارند و به راستی از مهمترین ارکان و اقشار جامعه هستند.

قشری که بیشترین تأثیر در جامعه و کمترین توجه از جانب مسئولان را دارد.قشری که به لحاظ مالی بسیار مورد ظلم و بی عدالتی است و همان حقوق ناعادلانه هم به زور به دستش می رسد.

حال خبر دریادلیشان را بخوانید:همین قشر مظلوم در آزمون مهر و محبت پیشتاز است و در انسانیت سرآمد.

فرهنگیان بی ادعا میان آن همه سازمان ها و ادارات پر دک و پز با حقوق ها و مزایای آنچنانی رکورد دار یتیم نوازی هستند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز گفت:فرهنگیان شهرستان شیراز با پرداخت ماهانه 140 میلیون ریال رکورددار حمایت از نیازمندان در بین کارکنان دیگر سازمان‌ها و ادارات سطح استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه این مبلغ را ماهانه یک هزار و 560 نفر از فرهنگیان شهرستان شیراز به حساب ایتام تحت حمایت امداد شیراز واریز می کنند افزود: فرهنگیان شیرازی تاکنون رکورد کمک به نیازمندان را در سطح استان فارس به خود اختصاص دادند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: برخی ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان شیراز با رضایت کارمندان و کارکنان خود در پایان هر ماه مبلغی را از حقوق آنها کم کرده و پس از تجمیع به حساب ایتام تحت پوشش امداد واریز می‌کنند.

رسولی تصریح کرد: در این عمل خداپسندانه از بین کارکنان نهادها و سازمان‌های شهرستان شیراز فرهنگیان دلسوز با همکاری بیش از هزار و 500 نفری خود و پرداخت ماهانه 140 میلیون ریال رکورددار کمک به نیازمندان هستند.

وی میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان اکرام شهرستان شیراز را بیش از 44 میلیارد و 295 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار و 239 حامی به صورت دائم سرپرستی 3 هزار و 14 یتیم تحت حمایت را به عهده دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز بیان کرد: سرانه پرداختی هر حامی ماهانه 430 هزار ریال و سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت ماهانه یک میلیون و 400 هزار ریال است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
خدا خیرشون بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار