مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل بیش از 260 برنامه فرهنگی و اجتماعی در 5 هزار مسجد و حسینیه شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

حجت‌الاسلام محمد رضایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش‌آموزان با موضوع انشا وقایع 14 و 15 خردادماه، همایش روحانیان، وعاظ و هیئت‌های مذهبی، دعای کمیل و تبیین ویژگی‌های سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی حضرت امام و سخنرانی از سوی یکی از روحانیان برجسته کشوری ازجمله برنامه‌های درد ست اجرای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت پیوند اندیشه‌های امام و امت به نسل جوان، تبیین شکست‌ناپذیری خط امام، نصب پوستر و برنوشته در تمام شهرها و بخش‌های این استان و اعزام مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که در روزهای 14 و 15 خرداد برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: خردادماه واژه بسیار آشنایی برای مردم و انقلاب اسلامی به‌عنوان رخداد مهم مبارزات حضرت امام در سال 1342 در تاریخ ایران اسلامی ثبت و نهادینه ‌شده است.

رضایی بیان داشت: در اوج اقتدار حکومت پهلوی، اقشار مختلف جامعه با حمایت و پشتیبانی از روحانیت و اسلام دنیا را متحیر کرد و دیدیم که حضور مردم در آئین رحلت امام راحل از استقبال ایشان بیشتر بود.

وی با تأکید بر اینکه به‌دنبال رحلت امام راحل، حرکت شجاعانه مجلس خبرگان بحران فکری و ذهنی را پس‌از رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با انتخاب شخصیتی مانند مقام معظم رهبری را برطرف کرد، افزود: سکان کشتی انقلاب اسلامی به دست توانای معظم‌له به حرکت درآمد و تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد از عدم حضور نمایندگان بعضی از دستگاه‌هایی که در آئین ارتحال امام در استان فارس نقش دارند در این جلسه، گفت: جای تأسف است که از 15 و 20 دستگاهی که در نشست تبیین برنامه‌های ارتحال امام در استان فارس دعوت‌ شده‌اند تنها هفت و یا هشت دستگاه حضور دارند.

رضایی بیان داشت: علت عدم حضور دستگاه‌هایی که از سوی شورای هماهنگی برای جلسه ارتحال حضرت امام دعوت شده اند، طی نامه‌ای به اداره مربوطه ارسال می‌شود که باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار