مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات زمستان در بخش راهداری، گفت: 35 باب راهدار‌خانه ثابت، 300 دستگاه راهداری و 540 نفر راهدار در ایام زمستان آماده خدمات‌رسانی هستند.
کد خبر: ۳۳۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،بهمن خسروانی امروز با بیان اینکه وظیفه راهداری به اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای محول شده است، اظهار داشت: شورای عالی ادراه‌کل وظیفه راهداری و نگهداری راه‌ها را به اراده‌کل حمل، نقل و پایانه‌ها داده که به اداره‌کل راهداری،حمل و نقل جاده‌ای تغییر نام داده است.

وی به 8 هزار و 600 کیلومتر راه در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این میزان پنج‌هزار و 150 کیلومتر راه‌ روستای، یک‌هزار و 985 کیلومتر به‌شکل راه فرعی، 493 کیلومتر راه اصلی و 379 کیلومتر به‌صورت بزرگراه در استان وجود دارد.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات زمستان در بخش راهداری، ادامه داد: 35 باب راهدار‌خانه ثابت، 300 دستگاه راهداری و 540 نفر راهدار در ایام زمستان در خدمت مردم هستند.

به گفته این مسؤول، از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون 174 کیلومتر روکش آسفالت، 160 کیلومتر لکه‌گیری آسفات، 78 کیلومتر روکش رگلاژی آسفالت ، اجرای 75 کیلومتر شانه‌سازی آسفالت، خرید تجهیزات زمستانی، خرید 15 تن شن و نمک و ... انجام شده است.

خسروانی با بیان اینکه 162 نقطه حادثه‌‌خیز در شهر کرمانشاه وجود دارد، بیان کرد: 66 نقطه از این نقاط پرحادثه هستند که برای اصلاح آن برنامه‌هایی در دست اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار