نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با فضاسازی‌ ما را علیه دولت نشان می‌دهند در حالی که نمایندگان استان برای مطالبه حق مردم در کنار دولت هستند.
کد خبر: ۳۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، فرهاد تجری پیش از ظهر امروز در نشست نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تشکل‌ها و فعالان اقتصادی اظهار کرد: شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و ... کشور باید در تمامی زمینه‌ها مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیان مقصر فایده‌ای ندارد، گفت: مشکلات مدیریتی و ناشی از جنگ در بخش خصوصی بارز است.

تجری به مشکلات قانون کار و حوزه مالیاتی استان اشاره کرد و ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی به‌ دنبال تفکر راهبردی برای حمایت از بخش خصوصی و در نظر گرفتن معافیت مالیاتی برای کرمانشاه هستیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک خاصی از محل مالیات ارزش افزوده به استان نشده است، ادامه داد: سه نفر از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق حضور دارند و در برنامه ششم توسعه می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه وزیر نیرو بی‌خبر می‌آید و می‌رود، تصریح کرد: بزرگ‌ترین چالش در استان کرمانشاه مسئله آب است که کسی برای این موضوع اصلاً اهمیتی قائل نیست.

تجری به تحقق نیافتن طرح‌های کلان سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه اشاره و اضافه کرد: منطقه آزاد تجاری با وجود وعده‌های روحانی مصوب نشد؛ برخی با فضاسازی‌ ما را علیه دولت نشان می‌دهند در حالی که نمایندگان استان برای مطالبه حق مردم در کنار دولت هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با گله‌مندی از مدیران دولتی که در راستای حفظ مسؤولیت خود در برخی موارد نمایندگان را از سفرهای مقام‌های ارشد کشوری به استان بی‌خبر می‌گذارند، گفت: بی‌خبری و بی‌اطلاعی نمایندگان برای این است که حق مردم مطالبه نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار