مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 11 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

علی شهابی بابیان اینکه این نهاد برای کمک به اشتغال پایدار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به آن‌ها کرده است اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و خوداشتغالی بوده که در سال 93 در قالب وام‌های بانکی از محل تبصره‌های بودجه و اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان، 20 میلیارد و 750 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه وام‌های پرداخت ‌شده در سال 93 به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خنج نسبت به سال 92 بیش از 10 درصد افزایش داشته، افزود: این وام‌ها، زمینه اشتغال بیش از 247 نفر را فراهم کرده است.

مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به آماری در مورد وام‌های پرداخت‌شده در چند سال اخیر، گفت: کمیته امداد شهرستان خنج در سال‌های 90 تا 93 درمجموع 90 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان زیر پوشش پرداخت کرده که زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و 370 نفر را فراهم آورده است.

وی بابیان اینکه ارتباط انسان و کار ارتباطی متقابل بوده و انسان آفریننده کار و فعالیت خود است، اظهار کرد: نوع کار و انجام آن در هر مرحله به او نشاط مضاعف می‌بخشد و در او عزت و بزرگی را تقویت می‌کند.

شهابی با اشاره به اینکه فرد شاغل در خود احساس ارزشمند و مفید بودن برای جامعه می‌کند، افزود: این فرد می‌تواند مسئولیت محوله را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال و داشتن حرفه و شغل مناسب ازجمله مسائلی بوده که برای انسان اهمیت بسیاری دارد خاطرنشان کرد: شغل و حرفه برای جوانان از اهمیت دوچندان برخوردار است.

مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به اثرات اشتغال در زندگی مردم جامعه تصریح کرد: شغل و حرفه مناسب علاوه بر تأمین نیازمندی‌های اقتصادی، آثار تربیتی، روان‌شناختی، اجتماعی و معنوی نیز در پی دارد.

وی تصریح کرد: تلاش و کوشش در سنین نوجوانی و جوانی موفقیت و کامیابی در آینده را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار