مدیرعامل شرکت غله وخدمات بازرگانی ایلام؛
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت:درایام اربعین میزان تامین و عرضه آرد به 900 تن افزایش یافت.
کد خبر: ۳۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 30 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کامران سیلمان پور گفت: قبل از شروع اربعین پیش بینی برای مصرف آرد تا سقف 700 تن انجام شده بود که با شروع سفرهای اربعین و فزونی جمعیت زائرین در استان ایلام میزان تامین و عرضه آرد به 900 تن افزایش یافت.
 
وی منبع تامین مالی این مقدار آرد را ستاد مرکزی اربعین در تهران اعلام کرد و افزود: این میزان آرد در ایام اربعین توسط نانوایی ها و ایستگاه های صلواتی مستقر در شهر و پایانه مرزی مهران برای تامین نان مورد نیاز زائران مصرف شد.
 
وی با بیان اینکه 200 تن از این مقدار آرد در خارج از مرز مهران و در کشور عراق به مصرف رسید، تاکید کرد: همچنین 16 تن آرد به صورت رایگان در بین ایستگاه های صلواتی که توان پخت نان داشتند در این استان توزیع شد.
 
سلیمان پور یادآور شد: 120 هزار قرص نان برای توزیع در بین زائرین توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی خریداری و بین ایستگاه های صلواتی توزیع شد.
 
وی گفت: این شرکت با همکاری استان های معین با دایر کردن افزون بر هشت نانوایی سیار در شهر و پایانه مرزی مهران و در کنار ایستگاه های صلواتی پر تجمع در مسیر پایانه مرزی به زائران خدمات رسانی کرد.
 
سلیمان پور افزود: همه نانوایی های شهر و پایانه مرزی مهران در مدت حضور زائران تمام وقت و در شبانه روز بصورت کشیک فعال بودند و همچنین حفظ سلامت آرد و نان این شهرستان توسط ناظران و کارشناسان این شرکت مورد کنترل کمی و کیفی قرار گرفت.
 
وی با اعلام افزایش بسیار زیاد ترددها در ایام منتهی به اربعین از طریق استان ایلام و مرز مهران خاطر نشان کرد: میزان آرد مصرفی در ایام اربعین سال گذشته 520 تن بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار