حوالی نصف شب چهارشنبه (11 آذر ماه) آتش نشانان بوکان بعد از خاموش کردن خودروی آتش گرفته در پارکینگ منزل مسکونی با جسد سخته یک مرد رو به رو شدند.
کد خبر: ۳۳۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 02 December 2016

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ حوالی نصف شب چهارشنبه (11 آذر ماه) آتش نشانان بوکان بعد از خاموش کردن خودروی آتش گرفته در پارکینگ منزل مسکونی با جسد سخته یک مرد رو به رو شدند.

 
مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان در باره جزئیات خبر به کانی پرس گفت: در ساعت پایانی شب گذشته (چهارشنبه)بنا به تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که خودرویی در پارکینگ منزلی در کوچه خلفای راشدین طعمه حریق شده که بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه 1 میدان قدس به محل اعزام شدند.
 
ظاهر فیضه افزود: ماموران آتش نشان با رسیدن به محل حادثه فوراً عملیات اطفاء حریق خودرو را آغاز کرده و در فاصله کوتاهی حریق را مهار و از سرایت آن به ساختمان مذکور جلوگیری کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران اعزامی پس از ورود به طبقات ساختمان و بررسی مکان، جهت یافتن افراد احتمالی گیر کرده در محاصره دود و آتش، با جسد نیمه سوخته مردی در زیر خودرو مواجه شدند که با اطلاع و حضور عوامل انتظامی، جسد از زیر خودرو بیرون کشیده و به دستور پلیس آگاهی و پزشک قانونی جهت بررسی های بیشتر و شناسایی هویت آن توسط آمبولانس و عوامل آتش نشانی به بیمارستان شهید قلی پور بوکان اعزام گشت.
 
فیضه یاداور شد: در این عملیات، مدیر عامل محترم سازمان به همراه فرجی معاون عملیات،سه خودرو آبرسان و امدادی و بیش از 6 آتش نشان شرکت داشتند.
 
انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار