تابناک: شاید در آن روزهای نخست، کسی فکرش را نمی کرد یحیی در اصفهان دوام بیاورد و بتواند، برابر فشارها به ایستد، اما با وجود حمایت های آذری از وی ذوب آهن این روزها در شرایط خوبی قرار دارد و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند.
کد خبر: ۳۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 11 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شاید در آن روزهای نخست، کسی فکرش را نمی کرد یحیی در اصفهان دوام بیاورد و بتواند، برابر فشارها به ایستد، اما با وجود حمایت های آذری از وی ذوب آهن این روزها در شرایط خوبی قرار دارد و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند.

روز گذشته، ذوب آهن در آخرین بازی خانگی خودش در لیگ چهاردهم در شرایطی میزبان ملوان بود که ۳ امتیاز این مسابقه تضمینی برای افزایش شانس شاگردان یحیی گل محمدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود و از سوی دیگر ملوان هم با فیروز کریمی آمده بود تا با گرفتن امتیاز در این مسابقه خیال خودش را از بابت بقا در لیگ راحت کند.

 همین حساسیت باعث شد تا هر دو تیم در بیست دقیقه ابتدایی به دنبال محک زدن تیم حریف باشند و به همین خاطر توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و خطر آنچنانی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد.

در اواسط نیمه اول ملوانی ها با دو شوت از راه دور دروازه ذوب آهن را تهدید کردند که با درخشش مظاهری این توپها به هدف ننشست.

بعد از این چند موقعیت شرایط برای ذوب آهن بهتر شد و شاگردان گل محمدی با فشاری همه جانبه ملوانان را به عقب راندند اما دفاع فشرده شاگردان فیروز کریمی فرصتی را به مهاجمان ذوب آهن نداد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و حملات همه جانبه ذوب آهن بر روی دروازه ملوان باعث شد تا شاگردان یحیی گل محمدی با زدن 2 گل برد خودشان در این مسابقه را قطعی کنند.

حالا باید منتظر نشست تا ببینیم، شاگردان گل محمدی در تیم ذوب آهن می توانند از لیگ سهمیه کسب کنند یا باید منتظر فینال جام حذفی باشند؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار