مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به ارسال 338 اثر به نخستین جشنواره عکس این اداره کل با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی، از پایان کار داوری آثار ارسالی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 03 December 2016


به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد قیصربیگی روز شنبه اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان این جشنواره 70 هنرمند عکاس کشور با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند.


وی افزود: پس از داوری آثار توسط سه نفر از اساتید برجسته حوزه عکاسی در مجموع شش اثر در 2 بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه بعنوان برگزیده معرفی شدند.


قیصربیگی تاکید کرد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره 21 آذر ماه با حضور مسئولان استانی برگزار و در حاشیه این آیین نیز نمایشگاهی از 20 اثر ارسالی عکاسان به این جشنواره برپا خواهد شد.


مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره ابتدا تا پنجم آذر ماه جاری اعلام شده بود که به منظور شرکت هر چه بیشتر علاقه مندان تا 10 آذر ماه تمدید شد.


وی گفت: این جشنواره به منظور تحقق شعار معلولیت محدودیت نیست ویژه پیاده روی و حماسه اربعین حسینی در 2 سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه با موضوع های عکاسی از توانخواهان در مسیر پیاده روی اربعین و فعالیت های سازمان بهزیستی در زمینه های مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی برگزار شده است.


به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است که در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از یک میلیون زائر از این گذرگاه مرزی کشورمان به عراق سفر کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار