کد خبر: ۳۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 04 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه جذب مشارکت فکری مردم در طرح‌های شهرداری گفت: احداث و توسعه فضای سبز و تفریحی نسبت به آغاز طرح عمرانی جدید در یزد از ضرورت بیشتری برخوردار است."سپنتا نیک‌نام"  در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که در وضعیت فعلی نمی توانیم طرح‌های جدید عمرانی برای شهر یزد ایجاد کنیم، اظهار کرد: استفاده از نظر عمومی اقشار مختلف جامعه برای احداث و آغاز به کار طرح عمرانی جدید ضروری است.

وی توجه به بحث ایجاد و توسعه فضای سبز و پارک شهر را ضروری تر از آغاز طرح عمرانی جدید برای یزد دانست و بیان کرد: مردم یزد بیشتر از این که به آزادسازی خیابان‌ها نیاز داشته باشند، به فضاهای تفریحی نیاز دارند.

نیک‌نام با اشاره به ضرورت راه‌اندازی سامانه نظر سنجی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر یزد گفت: رفتارهای شهرداری باید به مردم سمت و سو بدهد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از اقدامات شهرداری مردم را به سمت خودروهای تک سرنشین سوق می دهد،‌ افزود: بحث تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی یزد بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شورای اسلامی شهر یزد باید به جای پول زیرگذر و روگذر لایحه خرید اتوبوس و مینی بوس ویژه استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی را بیشتر کند.

وی در پایان با تأکید بر این موضوع که بهتر است چهار دستگاه اتوبوس یا مینی‌بوس حمل و نقل عمومی برای معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شود،‌ تصریح کرد: خدمات شهرداری باید تمام اقشار جامعه در بر گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار