انتقاد تند فرشاد فلاحت‌زاده:
تابناک: مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: امیدوار هستم که فدراسیون با پرسپولیس به خاطر استراحت دادن به برخی بازیکنان خود در مسابقه امروز برخورد کند زیرا رفتار سرخ‌پوشان اصلاً حرفه‌ای نبود.
کد خبر: ۳۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، فرشاد فلاحت‌زاده عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقه تیم خوبی از خود به نمایش گذاشتیم زیرا ذوب‌آهن تیم بسیاری خوبی به شمار می‌رود اما باید از تیم‌های دیگر گله کنم زیرا آنها بازی‌های امروز را جدی نگرفتند.

وی افزود: همه می‌دانند که اگر شرایط ما با تیم‌های دیگر مساوی بود و نتیجه ما در سرنوشت تیم‌های دیگر تأثیرگذار بود، بازی خوبی انجام می‌دادیم اما متأسفانه مسئولان پرسپولیس به چند نفر از بازیکنان خود در مسابقه امروز استراحت دادند و رفتار آنها اصلا حرفه‌ای نبود.

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتقاد شدید از این رفتار پرسپولیسی‌ها اضافه کرد: امیدوار هستم که فدراسیون نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و با آنها برخورد کند زیرا امیدوار بودیم که همه بازیکنان پرسپولیس مقابل گسترش فولاد که در سرنوشت تیم‌های قعر جدولی تأثیرگذار بود، بازی کنند.

وی ادامه داد: امروز احتیاج بسیاری به پیروزی داشتیم اما تیم ما در لیگ برتر می‌ماند زیرا بازیکنان تیم برای ماندگاری در لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند. در نیمه نخست نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم اما با دو اشتباه فاحش، گل دریافت کردیم.

فلاحت‌زاده گفت: تا پیش از تعطیلات لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذاشتیم اما تعطیلات پنجاه روزه شرایط تیم ما را بد کرده و دچار مشکلات بسیاری شدیم. سه اخطاره شدن و مصدومیت بازیکنان ما هم در این مسئله تأثیرگذار بود.

وی اضافه کرد: اگرچه تیم نفت در حال حاضر سقوط کرده و در بازی آینده انگیزه‌ای ندارد اما تیم خطرناکی به شمار می‌رود و بازیکنان این تیم برای اینکه خود را نشان دهند، با همه توان بازی می‌کنند. ما دوست نداشتیم که همه چیز به هفته آخر کشیده شود اما با کسب امتیاز از نفت تهران، در لیگ برتر ماندگار می‌شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار