دکتر نجفی نژاد:
دکتر نجفی نژاد گفت: کسب دانش و مهارت برای دانشجویان به معنای اشتغال و تولید ثروت است.
کد خبر: ۳۳۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 06 December 2016
 دکتر نجفی نژاد گفت: کسب دانش و مهارت برای دانشجویان به معنای اشتغال و تولید ثروت است.

ریيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان كه بمناسبت 16 آذر، روز دانشجو گفت: شرايط دانشگاه از نظر شاخص‌هاي آموزش عالي نسبت استاد به دانشجو و همچنين دانشجويان تحصيلات تكميلي در شرايط مطلوب و مناسبي است.

دكتر نجفي‌نژاد افزود: رويكرد آموزش عالي و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در دولت تدبير و اميد ايجاد دانشگاههاي كارآفرين و دانشگاههاي نسل سوم است كه خوشبختانه دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان جزء اولين دانشگاههايي است كه درآن برنامه رسيدن به هدفي به نام دانشگاه كارآفرين تحت عنوان سند كارآفرين تدوين شده كه اين سند در بالاترين مرجع تصميم گيري در دانشگاهها كه هيأت امناء است تصويب و برنامه اقدام و عمل اين سند تدوين شده است.

وي با اشاره به كارآفريني دانش بنيان گفت: در اين راستا مركز رشد دانشگاه راه اندازي شده است و سومين سال خود را به سر مي‌برد و طي اين سال‌ها شركت‌هاي نوپاي زيادي را به خود جذب كه تعدادي از اين شركت‌ها تبديل به دانش‌بنيان شده‌اند و از معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مورد حمايت هاي خوبي قرار گرفته‌اند.

ایشان افزود: اعتقاد داریم دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد و همه فعالیتها باید در راستای نیاز جامعه باشد. از جمله اقدامات متعددی که در این جهت انجام گرفته می توان از طرح کاربردی کردن پایان نامه ها در تمام مقاطع تحصیلی، تلاش در جهت حمایت از طرحهای پژوهشی و فناوری مانند اختصاص منابع مالی بهتر ،تشویق های بهتر و دادن امتیاز بیشتر در ارتقا می باشد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطر نشان کرد: این دانشگاه جزء معدود دانشگاههایی است در جهت ارتباط بهتر با جامعه هدف از ابتدا سال 95، کلینیک مادر تخصصی را تاسیس نمود تا به عنوان درگاه ارتباطی بین دانشگاه و جامعه هدف که می توانند دامداران، کشاورزان و ... باشند قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان در پردیس این دانشگاه گفت: از همه محققین، پژوهشگران، صاحبان صنایع، دانشجویان و عموم مردم فهیم استان جهت بازدید این نمایشگاه دعوت به عمل می آوریم چرا که این نمایشگاه امید بخش است و نشان می دهد که چرا تعداد جوانان و نخبگان ما می توانند فعال باشند.

دکتر نجفی نژاد افزود: رویکرد نمایشگاه امسال، رویکرد تجاری سازی و تولید ثروت است و عمدتا در این نمایشگاه فعالیتهایی که منجر به تولید محصول شده به نمایش گذاشته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار