رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از اجرای طرح پایش زیست محیطی واحد های صنعتی شهرستان در راستای طرح پایش ویژه واحد های صنعتی و معادن استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 06 December 2016
یعقوب مریدزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به کاهش دما و سردی هوا و ایجاد آتش سوزی در مناطق مختلف شهرستان و همچنین فعالیت بسیاری از واحد های صنعتی بعد از ساعات رسمی و اداری و به تبع آن افزایش آلودگی هوا، در ادامه طرح پایش ویژه واحد های صنعتی و معادن استان تهران ، گشت و پایش شبانه روزی توسط کارشناسان این اداره تشدید یافته است.
وی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح تلاش در جهت رفع آلودگی هوا می باشد که طی گشت و پایش های این اداره در طی هفته گذشته 19 واحد صنعتی و مناطقی از سطح شهرستان که مستعد آتش سوزی توسط عوامل خاطی بوده و همچنین یک واحد که بدون مجوز زیست محیطی مشغول به عملیات راه سازی بود مورد پایش قرار گرفتند.
مریدزاده در پایان با اشاره به اینکه به واحدهای متخلف اخطاریه ابلاغ شد ، خاطر نشان کرد: این اداره در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به حقوق شهروندان متعهد بوده و قطعاً به شکایاتی که از طرف مردم دریافت می گردد رسیدگی شده ودر چارچوب قانون با واحدهای آلاینده برخورد خواهیم نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار