عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون زمان شماتت جریان ها و گروه‌های سیاسی در داخل به دلیل بدعهدی آمریکا در برجام نیست.
کد خبر: ۳۳۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 06 December 2016
پروژه های نیمه کاره را خارجی ها تکمیل می کنند؟
به گزارش تابناک فارس:رئیس کمیسیون عمران مجلس بااشاره به محدودیت منابع درکشور و نیمه کاره رها شدن بسیاری از پروژه های عمرانی در نتیجه آن،گفت:اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ازسوی دولت در قانون بودجه ۹۶ کل کشور می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به محدودیت منابع درکشور و نیمه کاره رها شدن بسیاری از پروژه های عمرانی در نتیجه آن،تصریح کرد:برای جبران کسری منابع باید به سمت جذب سرمایه های خارجی باهدف ایجاد تحرک در پروژه های عمرانی باشیم.
 
گروه های سیاسی داخل را به دلیل بدعهدی آمریکا سرزنش نکنید
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون زمان شماتت جریان ها و گروه‌های سیاسی در داخل به دلیل بدعهدی آمریکا در برجام نیست، باید منافع ملی را در نظر بگیریم چرا که آمریکا به دنبال این است هم برجام را نقض کند و هم شکافی در بین جریان های سیاسی ایران به وجود بیاورد که نباید چنین فرصتی برای آنها فراهم کنیم.
جمالی؛نماینده مردم فسا به واکنش اتحادیه اروپا در این زمینه اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد اقدام همراه کننده ندیدیم، اتحادیه اروپا همیشه بین ایران و آمریکا، واشنگتن را انتخاب می کند، بنابراین در زمینه نقض برجام هم اروپا چاره ای جز دنبال روی از آمریکا ندارد.
وی افزود آمریکا از هر مسئله ای برای فشار آوردن برروی ما استفاده می کند؛مابا آمریکا غیر از مشکلات سیاسی مشکلات ماهیتی هم داریم.
ممکن است آمریکا با بعضی از کشورها مشکل سیاسی داشته باشد و آن را با مذاکره حل کند ولی با ما اینطور نیست.
این نکته را باید دولت مردان ما بدانند آمریکا هر تلاشی از جمله ،اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، به صورت پنهان و آشکار، استفاده خواهد کرد تا اینکه نظام مارا ساقط کند و در این امر اصلا شکی نیست.
 
سیستم چندصد میلیاردی قطار سمنان کار نکرد
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سیستم اتوماسیون و هوشمند قطار ایرادات بسیاری داشته است، افزود: باید مشخص شود چرا سیستمی که ایرادات بسیاری دارد در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه در بروز حادثه قطار و کشته شدن هموطنانمان چندین عامل مقصر هستند، تصریح کرد: نمی توان با جدیت در خصوص مقصر بودن صددرصدی یک عامل اظهار نظر کرد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه خدمات رسانی به موقع در خصوص حادثه قطار سمنان شمار کشته شدگان را به حداقل می رساند، گفت: چندصد میلیارد تومان برای سیستم هوشمندی هزینه شده که خطاهای بسیاری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار