فردا
تابناک: مسابقات کاپ یک کشوری رفتینگ از صبح فردا در شهرستان سامان و در بستر رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت قایقرانی استان اصفهان، این دوره از مسابقات در 4 رشته سرعت، هد تو هد، اسلالوم مردان، اسلالوم زنان در استان چهارمحال و بختیاری و در رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود و به عنوان مسابقه انتخابی تیم ملی رفتینگ برای حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه محسوب می‌شود.

دور نخست این دوره از رقابت‌ها روز سه‌شنبه ساعت 15 الی 18:30 فعالیت خود را آغاز می‌کند که در روز نخست شاهد برگزاری مسابقات در رشته‌های سرعت و هد تو هد خواهیم بود و پس از آن جلسه کاپیتان‌ها و کلاس‌های داوری برگزاری می‌شود.

در دومین روز از این رقابت‌ها نیز نخستین بخش از اسلالوم مردان از ساعت 9 الی 11:30 روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در همین روز پس از برگزاری کلاس داوری، مسابقات اسلالوم زنان از ساعت 15 الی 17 برگزار می‌شود.

سومین روز از این سری از مسابقات نیز در روز پنج‌شنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که بر اساس تقویم این روز، مسابقات ماراتن از ساعت 9 صبح الی 11 برگزار می‌شود و از ساعت 12، شاهد برگزاری مراسم اختتامیه هستیم.

در این دوره از رقابت‌ها، 78 شرکت‌کننده در بخش مردان در قالب 12 باشگاه و 37 شرکت‌کننده در بخش بانوان در قالب هفت باشگاه حضور دارند.

رقابت‌های کاپ یک کشوری به منظور انتخاب نفرات تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی ترکیه که اواسط خردادماه، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار