تعیین سرپرست شهرداری بدون فوت وقت
به دنبال قبول استعفای شهردار اردبیل، اعضای شورای شهر اردبیل با دو مرحله رای گیری خلیل احمدیان ، معاون اداری مالی شهرداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل منصوب کردند.
کد خبر: ۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 11 May 2015

به دنبال قبول استعفای شهردار اردبیل، اعضای شورای شهر اردبیل با دو مرحله رای گیری خلیل احمدیان ، معاون اداری مالی شهرداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل منصوب کردند.

احمدیان با 9 رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب شد

احمدیان سابقه شهرداری منطقه 3 را در کارنامه دارد و در دوران استانداری اکبر نیکزاد نیز مدتی به عنوان مدیر کل شهر و روستا در استان فعالیت کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، فرآیند رای گیری اینگونه برگزار شد که ابتدا هر کدام از اعضای شورا از بین معاونان شهرداری به یک تا سه نفر از گزینه های مطلوب رای دادند که در پایان دور اول خلیل احمدیان معاون اداری مالی با 8 رای ، عطایی مشاور شورا در امور شهرداری 8 رای و رجب شمس معاون فنی و عمرانی با 5 رای به دور بعدی راه یافتند.

در دور آخر رای گیری نیز هر کدام از اعضا آرای خود را به صندوق انداختند که در پایان خلیل احمدیان با 9 رای به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب شد.

قبل از رای گیری برخی اعضای شورا خواستار به تعویق افتادن انتخاب سرپرست شورا بودند که این پیشنهاد با مخالفت برخی دیگر از اعضا مواجه شد.

به گزارش تابناک، حسین افسانه معتقد بود با توجه به حساسیت فعالیت شهرداری بهتر است شورا چند روزی را در این مورد تامل کند. حجت الاسلام محمد رضا سرداری هم گفت: حتی فعالیت یک هفته ای سرپرست شهرداری برای عمران و آبادانی شهر اهمیت دارد و باید دقت بیشتری به خرج دهیم.

در مقابل زکی اله خوشبخت و تنی چند از اضای شورا این استدلال را داشتند که اگر کار سرپرست اینقدر مهم است پس حتی یک روز هم نباید شهرداری بدون سرپرست باقی بماند و بهتر است با تعیین تکلیف هر چه سریع تر سرپرستی شهرداری ، انرژی شورا برای انتخاب شهردار جدید متمرکز شود که در نهایت این دیدگاه مورد قبول واقع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار