رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وجود امواج و پارازیت که دراین‌اواخر مطرح شده و این‌که بر روی سلامتی مردم غرب شیراز تأثیر منفی داشته تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 08 December 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه صبح امروز در حاشیه دومین نشست علمی فرهنگی، کنگره بین‌المللی نقش ادیان در صلح و عفو و دوستی با بیان این‌که وجود امواج و پارازیت که در این‌ اواخر مطرح شده و این‌که بر روی سلامتی مردم غرب شیراز تأثیر منفی داشته تکذیب می‌شود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انجام تحقیقات مستمر اگر آثار سوئی در این مورد مشاهده شد به اطلاع مسؤولان این استان می‌رسانیم.

وی در مورد اهداف این نشست افزود: فرهنگ اسلامی مروج صلح، آرامش و عدالت بوده و اگر شاهد جنگ و خونریزی هستیم به دلیل رواج بی‌دینی در جوامع کنونی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: جنگ‌طلب نشان دادن ایران و اسلام از سوی سردمداران جنگ‌های جهانی و منطقه‌ای که سلامت مردم را به خطر انداخته‌اند ظلم بزرگی به تاریخ است.

ایمانیه خاطرنشان کرد: در جنگ یمن، سوریه و عراق شاهد سوءتغذیه، شیوع انواع بیماری‌های عفونی و آلودگی‌های زیست‌محیطی به‌ویژه در درازمدت مانند سرطان و دیگر بیماری‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: ایران کشوری صلح‌طلب است اما زمانی که علیه ما جنگ‌افروزی می‌کنند وظیفه مقابله و دفاع از شرف، آبرو، دین و کشور امری واجب و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: برای دفاع از مظلومیت تاریخی اگر این همایش تبدیل به سالانه و یا هفتگی شود از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

ایمانیه در مورد تغییر تعرفه در طرح پزشک خانواده نیز گفت: تغییراتی در این مورد ایجاد نشده و هزینه ویزیت پزشک متخصص همان 3 هزار تومان است.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که از ترکیه انجام شد 92 درصد مردم این کشور رضایت خود را از اجرای طرح پزشک خانواده به دلیل دسترسی آسان و ارائه خدمات جامع‌تر به بیماران اعلام کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار