استاندار فارس گفت: مجوز حفر چاه آب در مناطق ممنوعه استان فارس داده نمی شود.
کد خبر: ۳۴۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 08 December 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: محمد علی افشانی در جلسه دیدار با فعالان اقتصادی شهرستان نی ریز اظهار داشت: وضعیت دشت های استان از لحاظ آب نامناسب است و اگر منطقه ای به عنوان ممنوعه معرفی شود دیگر مجوز حفر چاه داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با درد و رنج مسدود کردن چاه های غیرمجاز را در استان آغاز کرده ایم، زیرا امرار معاش برخی خانواده ها با همین چاه های غیرمجاز است اما ناچاریم راه حلی برای آن ها پیدا کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر این که شهرک های کشاورزی در اولویت قرار دارد، افزود: وضعیت آب در استان نامناسب است و آبیاری غرقابی باید حذف شود.

وی با بیان این که بخش خصوصی استان فارس خیلی منتظر دولت است، تصریح کرد: نباید منتظر باشید که همه کارها را دولت انجام دهد زیرا به این میزان اعتبار ندارد.

افشانی با تقدیر از تولیدکنندگان بخش خصوصی افزود: جامعه به تدریج به اینجا رسیده که به سرمایه گذار به عنوان فردی با مسئولیت اجتماعی بالا نگاه می کند کسی که در مقابل هم نوعانش احساس مسئولیت می کند و سرمایه خود را در زمینه هایی صرف می کند که نفع عمومی دارد.

استاندار فارس تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ صنایع امروز که باعث تعطیل شدن و یا کاهش تولید می شود مدیریت کارخانه است که بیش از ۷۰ درصد مشکلات از عدم مدیریت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار