پس از ۳۰ ساعت؛
تابناک: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: پس از ۳۰ ساعت تلاش نفس گیر، آتش سوزی کارخانه ریسندگی در شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد) کاشان مهار شد.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک به نقل از، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان به نقل از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی اعلام کرد: مقارن ساعت  ۱۶و۲۹ دقیقه روز پنجشنبه مورخ ۱۸ آذر، وقوع یک مورد آتش سوزی در کارخانه ریسندگی واقع درشهرک صنعتی امیر کبیر (جعفرآباد) کاشان به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: خودروهای سنگین اطفائیه در محل آتش سوزی حاضر شدند و با توجه به حجم گسترده آتش سوزی که منجربه سوختن بخشی عظیمی از مواد اولیه کارخانه ریسندگی شده بود اقداماتی در جهت اطفاء جلوگیری ازگسترش حریق و خسارت سنگین به دیگر سوله ها و تجهیزات و مواد اولیه موجود و همچنین کارخانجات مجاور بعمل آمد.

به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، ۴۱ نفر از ماموران ایستگاه های عملیاتی شماره ۱ ،۲ ،۳ و۴ این سازمان با استفاده از هشت خودروی اطفائیه و با همکاری عوامل آتش نشانی شهرهای آران و بیدگل، قمصر ، ابوزآباد ، شهرک صنعتی امیرکبیر و شرکت سایپا و با تلاشی موثر، پس از ۳۰ ساعت موفق به اطفاء حریق مواد اولیه شدند.

وی افزود: حجم زیاد مواد اولیه و عدم دسترسی مناسب به کانون حریق از دلایل اصلی طولانی شدن عملیات بود.

مجدالاشرافی تصریح کرد: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است پنج نفر از آتش نشانان در حین عملیات مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه مراحل امداد انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان، در ادامه از تمامی متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعایت استانداردها، توصیه ها و ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث کوشا باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :