نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه را در رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان تبریک گفت
کد خبر: ۳۴۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 10 December 2016
 هدایت الله خادمی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم سینا صنعت ایذه را در رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روح پهلوانی و سلحشوری  ملت ایران بار دیگر در  همت جوانان تیم سینا صنعت ایذه تجلی یافت و در سالروز یکی از قهرمانان تاریخ بختیاری ( به فرموده مقام معظم رهبری" شهادت علیمردان خان خان بختیاری در ستیز با استبداد پهلوی اول") جوانان دلاورمنطقه ایذه و باغملک بر بام کشتی فرنگی رقابت های جهان قرار گرفتند که باعث خوشحالی و مسرت گردید.

فرزندان ملت غیور ایران با کمترین امکانات اما با شجاعت و روح والای وطن دوستی پرچم پرافتخار کشور را با طنین  سرود جمهوری اسلامی  به اهتزاز در اوردند. بدون تردید رشادت و پهلوانی مردمان ایذه و باغملک اینبار نیز موجب غرور ملی ایرانیان شد. به سهم خویش به عنوان خادم مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی با تبریک و شادباش این رشادتها و قهرمانی به ورزشکاران، مربیان و کادر فنی، ملت شریف ایران به ویژه مردم ایذه و باغملک خواستار توجه بیشتر دولت و وزارت ورزش و جوانان به استعدادهای بی بدیل این منطقه هستم. امیدوارم شاهد موفقیت های جوانان عزیز کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم .

 جوانان غیور ایرانی و وارثان شکوه بختیاری، شیرینی این قهرمانی و پیروزیها گوارای وجود نازنین تان باد./

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار