مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۴۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 12 December 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
پلمپ ۱۷ واحد صنفی قهوه خانه سنتی در شهرستان گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی قهوه خانه سنتی و پلمپ ۱۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” سید محمد موسوی”در تشریح این خبر گفت: در پی نارضایتی شهروندان از برخی قهوه خانه ها به خاطر عرضه قلیان، رفت آمد جوانان با پوشش و آرایش نامناسب و تردد در ساعات پایانی شب  پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی و با همکاری اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران، ماموران پلیس امنیت عمومی با بهره گیری از پشتیبانی یگان امداد و کلانتری های ۱۱ و ۱۲ شهری ، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، اقدام به پلمپ واحد های متخلف نمودند.
وی افزود:دراین زمینه تعداد ۱۷ واحد صنفی قهوه خانه سنتی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و تداخل صنفی پلمپ گردید.
فرمانده انتظامی گچساران ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
سرهنگ موسوی در خاتمه به خانواده ها توصیه کرد، مراقب فرزندانشان باشند تا قهوه خانه ها و قلیان سراها به پاتوق آنها و یا گذراندن اوقات فراقتشان تبدیل نشوند زیرا در آنجا با دوستان نابابی آشنا می شوند که زمینه انحراف آنها را فراهم می کنند.
 افتتاح شش زمین چمن مصنوعی در دهه فجر امسال
مدیر کل ورزش و جوانان گفت: پروژه های چمن مصنوعی مارگون، کوخدان، گنجه ای بزرگ، سپیدار، تنگ خشک و بنه بن در ایام دهه فجر در صورت تامین اعتبار لازم و شرایط مناسب جوی افتتاح می شوند.
ایزدپور افزود: پروژه چمن مصنوعی مارگون با مساحت هزار متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.
 وی گفت: چمن مصنوعی روستای کوخدان نیز با اعتبار 250 میلیون تومان در زمینی به مساحت هزار متر مربع با پیشرفت 40 درصدی یکی دیگر از پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح است.
ایزدپور گفت: پروژه چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار 250میلیون تومان ،روستای سپیدار با اعتبار200 میلیون تومان و پیشرفت 85درصد پیشرفت فیزیکی ،تنگ خشک با اعتبار 200 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 85درصد و بونه بن با پیشرفت30درصد واعتبار 300 میلیون تومان در دهه فجر امسال با حضور مسئولین استانی افتتاح می شوند./چهار فصل
نتایج اولیه آزمون استخدامی اعلام شد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی برخی رشته های شغلی دانشگاه علوم پزشکی استان، اعلام شد.
به گزارش سلام دنا؛ دکتر امام بخش قائدی، افزود: نتایج اولیه آزمون استخدامی مورخ ۲۱ آبان سالجاری، در رسته های شغلی پرستار، ماما، کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی و کارشناس ارتباطات و عملیات امروز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.
دکتر قائدی ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون استخدامی می توانند با مراجعه به آدرس www.sanjesh.org از وضعیت قبولی خود مطلع شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان گفت: داوطلبانی که از طریق سایت سازمان سنجش مجاز شناخته شده اند لازم است در اطلاعیه که روز چهارشنبه از طریق روابط عمومی دانشگاه در سایت( www.yums.ac.ir )قرار می گیرد از زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک مطلع گردند.
کشف محموله ۵۱۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۵۱۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در گچساران خبر داد.
سرهنگ "سید محمد موسوی” فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، طی چند مرحله عملیات منسجم ، چهار دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: این ماموران در پی توقیف دو دستگاه خودرو سواری پژو، دو دستگاه خودرو سواری سمند و دو دستگاه خودرو وانت تعداد ۲۰۲۰ ثوب انواع پوشاک، ۱۶۰ تخته پتو، بیش از ۲۳۰۰ بسته نوشیدنی، آدامس، اسپری خوشبو کننده بدن، تمبر هندی، زیتون خوراکی، ذرت، چای، سه دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه سینمای خانگی و یک دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه ۵۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه راننده شش نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی گردیدند.
سرهنگ موسوی در خاتمه مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: پلیس از تمام ظرفیت‌های موجود جهت ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا استفاده خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار