رئیس هیئت شطرنج فارس گفت: جام شطرنج استاد ربیعی به منظور بزرگداشت و تقدیر از این شخصیت پیشکسوت شطرنج استان، روز جمعه ۲۵ اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 12 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:

سیاوش جواهری بیان کرد: هیئت شطرنج فارس هر دو ماه یک بار به منظور تقدیر از فعالان و پیشکسوتان عرصه شطرنج استان، جامی به نام آنها برگزار می کند که طی این دوره، این جام به استاد ربیعی اختصاص یافت.

وی گفت: استاد ربیعی از قهرمانان شطرنج و از مربیان شطرنج درجه یک و با اخلاق استان هستند که عضو تیم ملی شطرنج بوده اند.

رئیس هیئت شطرنج فارس با بیان اینکه جام شطرنج استاد ربیعی صبح و عصر روز جمعه در شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی برگزار می شود و زمان مسابقات برای هر بازیکن ۲۵ دقیقه به اضافه پنج ثانیه فیشر پاداش در ازای هر حرکت برای هر بازیکن از اولین حرکت است.

جواهری عنوان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این جام تا ساعت هشت شب روز پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: ۶۵ درصد از مبالغی که برای ورودی به این مسابقات از سوی شرکت کنندگان پرداخت می شود، صرف جوایز نفرات برتر مسابقه خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج فارس با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود ۹۰ نفر در این جام شرکت کنند، گفت: اگر در گروه های پیشکسوتان، بانوان و کودکان زیر ۱۲ سال هفت نفر شرکت کننده وجود داشته باشد، به نفر برتر گروه جایزه تعلق می گیرد.

جواهری اظهار داشت: دور بعدی این سری از جام ها به نام سیده فاطمه هاشمی است که توانسته در سطح کشوری مقام کسب کند که اگرچه وی فردی جوان است ولی برای ما مهم بود که در این جام ها حتما از یک شخصیت شطرنج بانوان استان نیز تقدیر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار