رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه:
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اینکه وزیری مانند آقای سلطانی فر با 193 رای موافق نمایندگان ملت مسوولیت وزارت ورزش و جوانان را برعهده می گیرد بیانگر توانایی و درایت وی است.
کد خبر: ۳۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سید قاسم جاسمی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سوابقی که از وزیر ورزش و جوانان سراغ دارم مطمئنم وی می تواند سرمنشاء تحولات خوبی در حوزه ورزش باشد.
وی افزود: امروزه کشورهای قدرتمند دنیا به ورزش به چشم یک ابزار قدرتمند برای خودنمایی در جهان استفاده می کنند و شاهد هستیم نهایت توانشان را به کار می گیرند تا در رویدادهایی نظیر المپیک بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.
جاسمی خاطرنشان کرد: ورزش کشور نیز نیازمند تحول است که امید می رود آقای سلطانی فر با درایت و تدبیر خود بتواند این تحول را ایجاد کند.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه گفت: خوشبختانه آقای سلطانی فر شناخت خوبی نسبت به ورزش کرمانشاه دارد و حتی در دیداری که چند روز پیش با ایشان داشتیم وی از انحلال تیم فوتبال شیرین فراز و حضور نیافتن نماینده ای از فوتبال استان در رقابت های لیگ برتر متاسف شدند.
وی گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تمام توان به وزارت ورزش و جوانان کمک می کند اما در مقابل انتظار دارد که مسوولان این وزارتخانه و در راس آن ها آقای وزیر هم به ورزش کرمانشاه نگاه ویژه ای داشته باشد.
جاسمی گفت: در کرمانشاه پروژه های ورزشی نیمه کاره زیادی نظیر استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری در دهکده المپیک دارد که برای بهره برداری از آن ها نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی در پایان گفت: با بهره برداری از این دو پروژه می توانیم میزبانی رقابت های مختلف کشوری و حتی بین المللی را در رشته های آبی و سالنی را برعهده بگیریم.
در پایان این مراسم از تعدادی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان در حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار