مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز بکار کارگاه آموزشی آشنایی با کودکان دارای نیازهای ویژه در کانون پرورش فکری کرمانشاه از امروز ( ۲۳ آذر) خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، رضا موزونی با اعلام ایم خبر، افزود: این کارگاه آموزشی به مدت سه روز در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون آغاز شده و قرار است در این مدت مربیان کانون پرورشی با کودکان با نیازهای کودکان دارای نیازهای ویژه آشنا شده و نحوه آموزش و خدمت رسانی به آنها را بیاموزند.

به گفته موزونی ۱۶ مربی در این کارگاه شرکت دارند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه داشت و  اظهار کرد: با افتتاح این مرکز فراگیر ضرورت حضور مربیان آشنا با شرایط کودکان و نوجوانان دارای شرایط ویژه احساس می‌شد که این کارگاه آموزشی ویژه مربیان در همین راستا در حال برگزاری است.

موزونی در ادامه با بیان اینکه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تا یک ماه گذشته قادر به پذیرش کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه نبود، ادامه داد:  با افتتاح مرکز فراگیر کانون استان پذیرای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه نیز هستیم و امیدواریم این اقدام بتواند نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه داشته باشد.

موزونی ارتباط کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با گروه همسالان خود را در جامعه پذیری آنان اثربخش ارزیابی کرد و افزود: همه کودکان و نوجوانان در هر شرایطی حق دارند که از امکانات استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار